Aν χρειάζεται οικονομική βοήθεια για τον Ερασιτέχνη, ας ζητήσει. Εκτός αν δεν θέλει, οπότε και φέρει την ευθύνη εξ ολοκλήρου. Όχι μόνο για το ευρωπαϊκό στο πόλο, αλλά και για τους εξευτελιοσμούς στο βόλεϊ. Ολυμπιακός είμαστε, δεν υπάρχει λόγος να φόβομαστε ότι δεν θα βρεθούν "μνηστήρες" για τον Ερασιτέχνη.Rower wrote: Tue Jun 23, 2026 9:25 amEχει χρεωσει τα ταμεια της ομαδας με 100 μυρια για να παρει 7 πρωταθληματα?oikon7 wrote: Mon Jun 22, 2026 8:15 pm Εδώ ξεχέζαμε τον Κόκκαλη όταν τα είχε γράψει στα @@ του και φτάσαμε στο χείλος της διάλυσης.... θα κωλώσουμε στο Μαρινάκη;
Δεν του χρωστάμε τίποτα του Βαγγέλα, καλό θα ήταν να απομακρύνει τους κόλακες και τους αυλικούς και να δει ότι έχει πάρει στραβά το πράμα.
Να ξερουμε τι ξεχεζουμε και τι οχι.
Επισης να ξερουμε τι δοξαζουμε και σε ποιο βαθμο. Καλα κανουμε και τρελενομαστε με το Ευρωπαικο στο μπασκετ αλλα δεν μπορει το Ευρωπαικο στο πολο να μη σημαινει τιποτα.
Αλλά ακόμα και αν δεν θέλει να ζητήσει βοήθεια από άλλους, και πάλι δεν πρέπει να φοβόμαστε για το αύριο: αν δεν "βγαίνει", ας ζητήσει να οριστεί Διοίκηση Πρωτοδικείου στον Ερασιτέχνη και ας ασχοληθεί με κάτι άλλο. Οπότε θα μπορέσει να αφήσει τον Ερασιτέχνη και τα άγχη του (αλλά και τα πλεονεκτήματα του if you know what I mean.)
Θα βρεθεί η λύση για τον Ερασιτέχνη, δεν κρεμαστήκαμε από τα καλαμπαλίκια κανενός.
Και όσον αφορά την ΠΑΕ και τα όποια χρέη της, αυτά θα φανούν μόνο όταν (και αν) υπάρξει διάδοχος κατάσταση. Μέχρι τότε δεν υπάρχει λογιστής έμπειρος αρκετά να μας πει τι παίζει.