Page 13 of 15
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Tue Jun 23, 2026 8:41 pm
by oikon7
Rower wrote: Tue Jun 23, 2026 9:25 am
oikon7 wrote: Mon Jun 22, 2026 8:15 pm
Εδώ ξεχέζαμε τον Κόκκαλη όταν τα είχε γράψει στα @@ του και φτάσαμε στο χείλος της διάλυσης.... θα κωλώσουμε στο Μαρινάκη;
Δεν του χρωστάμε τίποτα του Βαγγέλα, καλό θα ήταν να απομακρύνει τους κόλακες και τους αυλικούς και να δει ότι έχει πάρει στραβά το πράμα.
Eχει χρεωσει τα ταμεια της ομαδας με 100 μυρια για να παρει 7 πρωταθληματα?
Να ξερουμε τι ξεχεζουμε και τι οχι.
Επισης να ξερουμε τι δοξαζουμε και σε ποιο βαθμο. Καλα κανουμε και τρελενομαστε με το Ευρωπαικο στο μπασκετ αλλα δεν μπορει το Ευρωπαικο στο πολο να μη σημαινει τιποτα.
Aν χρειάζεται οικονομική βοήθεια για τον Ερασιτέχνη, ας ζητήσει. Εκτός αν δεν θέλει, οπότε και φέρει την ευθύνη εξ ολοκλήρου. Όχι μόνο για το ευρωπαϊκό στο πόλο, αλλά και για τους εξευτελιοσμούς στο βόλεϊ. Ολυμπιακός είμαστε, δεν υπάρχει λόγος να φόβομαστε ότι δεν θα βρεθούν "μνηστήρες" για τον Ερασιτέχνη.
Αλλά ακόμα και αν δεν θέλει να ζητήσει βοήθεια από άλλους, και πάλι δεν πρέπει να φοβόμαστε για το αύριο: αν δεν "βγαίνει", ας ζητήσει να οριστεί Διοίκηση Πρωτοδικείου στον Ερασιτέχνη και ας ασχοληθεί με κάτι άλλο. Οπότε θα μπορέσει να αφήσει τον Ερασιτέχνη και τα άγχη του (αλλά και τα πλεονεκτήματα του if you know what I mean.)
Θα βρεθεί η λύση για τον Ερασιτέχνη, δεν κρεμαστήκαμε από τα καλαμπαλίκια κανενός.
Και όσον αφορά την ΠΑΕ και τα όποια χρέη της, αυτά θα φανούν μόνο όταν (και αν) υπάρξει διάδοχος κατάσταση. Μέχρι τότε δεν υπάρχει λογιστής έμπειρος αρκετά να μας πει τι παίζει.
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Wed Jun 24, 2026 4:33 am
by mark
Νίκο μέλος εσύ είσαι? Γιατί καλά τα ζητάμε όλα από τους άλλους εκ του καναπέως...
Δηλαδή να ντρέπεται αυτός που βάζει μερικά εκατομμύρια και όχι οι Ολυμπιακάρες που δε συμμετέχουν? Εδώ βρε συ έχουν μείνει ακόμα απούλητες χρυσές κάρτες των 5000. Δηλαδή ούτε μέτριοι επιχειρηματίες....
Άλλωστε δεν αναφέρθηκε αν ματώνει...αλλά αν τα καταφέρνει όλα αυτά τα χρόνια και το συμπέρασμα είναι ότι τα έχει καταφέρει πολύ καλά. 100% επιτυχία βέβαια μιας και αναφέρεις το βόλει δεν έχει κανένας για άπειρους λόγους ακόμα και στατιστικούς.
Φοβάμαι ότι λες απαράδεκτες αφελείς χοντράδες...το ποιοι και αν κρέμονται από τα καλαμπαλίκια ποιου το έχουμε δει με τους ανταγωνιστές μας...αλλά και με το μπάσκετ όταν ήταν οι αφοί ανίσχυροι οικονομικά.
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Wed Jun 24, 2026 4:45 am
by iceman7
καναπές wrote: Tue Jun 23, 2026 5:34 am
Μπορεί κάποιος που ξέρει καλύτερα από αυτά να γράψει πόσο ρεαλιστικό είναι το σχέδιο για το γήπεδο από πλευράς αδειοδοτήσεων και αναγκαίων νομικών ρυθμίσεων;
Γελάει ο κόσμος με τον παππα που πουλάει ο Βαγγελας.
Και ακόμα περισσότερο με το ότι εγκρίθηκε απο το δημοτικό συμβούλιο Πειραιά.
Μια «έγκριση» χωρίς καμία νομική συνέπεια.
Μακέτα και παπατζηλικι.
Εφόσον βαρέθηκε καλό είναι να αποχωρήσει.
Βασικά το ότι του πήρε πρωτάθλημα ο Ηλιόπουλος είναι από μόνος του λόγος.
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Wed Jun 24, 2026 5:19 am
by mark
Καλά η αλήθεια είναι ότι σπαρτάραγα και εγώ στα γέλια με την ''έγκριση'' του Δήμου Πειραιά
Τα λοιπά μέγιστες φαιδρότητες....που δεν προκύπτουν από πουθενά πέρα από προσωπικά συμπλέγματα, ψυχολογικά και εμπάθειες του κόσμου.
Δυστυχώς οι πρώτοι που ξεχνάνε τι είναι ο έφηβος (σεμνός) είναι κάποιοι οπαδοί...που καταφεύγουν σε μεγαλύτερη αλαζονεία από αυτή των ζάμπλουτων αρχόντων.
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Wed Jun 24, 2026 6:58 am
by karteo
iceman7 wrote: Wed Jun 24, 2026 4:45 am
καναπές wrote: Tue Jun 23, 2026 5:34 am
Μπορεί κάποιος που ξέρει καλύτερα από αυτά να γράψει πόσο ρεαλιστικό είναι το σχέδιο για το γήπεδο από πλευράς αδειοδοτήσεων και αναγκαίων νομικών ρυθμίσεων;
Γελάει ο κόσμος με τον παππα που πουλάει ο Βαγγελας.
Και ακόμα περισσότερο με το ότι εγκρίθηκε απο το δημοτικό συμβούλιο Πειραιά.
Μια «έγκριση» χωρίς καμία νομική συνέπεια.
Μακέτα και παπατζηλικι.
Εφόσον βαρέθηκε καλό είναι να αποχωρήσει.
Βασικά το ότι του πήρε πρωτάθλημα ο Ηλιόπουλος είναι από μόνος του λόγος.
εχει νομικη συνεπεια η εγκριση του δημου. οι πολεοδομικες αλλαγες, αλλαγες συντελεστη δομησης, υψους δομησης, περνανε απο το Δημο πρωτα.
πως προκυπτει οτι βαρεθηκε? τι βλακειες λες?
για το γηπεδο η αποψη μου ειναι οτι θελει πολλες εγκρισεις ακομη και θα παρει τουλαχιστον 2 χρονια για να ξεκινησει οτιδηποτε.
τα αλλα ειναι κολληματα του καθενος μας.
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Wed Jun 24, 2026 7:44 am
by Rower
oikon7 wrote: Tue Jun 23, 2026 8:41 pm
Rower wrote: Tue Jun 23, 2026 9:25 am
oikon7 wrote: Mon Jun 22, 2026 8:15 pm
Εδώ ξεχέζαμε τον Κόκκαλη όταν τα είχε γράψει στα @@ του και φτάσαμε στο χείλος της διάλυσης.... θα κωλώσουμε στο Μαρινάκη;
Δεν του χρωστάμε τίποτα του Βαγγέλα, καλό θα ήταν να απομακρύνει τους κόλακες και τους αυλικούς και να δει ότι έχει πάρει στραβά το πράμα.
Eχει χρεωσει τα ταμεια της ομαδας με 100 μυρια για να παρει 7 πρωταθληματα?
Να ξερουμε τι ξεχεζουμε και τι οχι.
Επισης να ξερουμε τι δοξαζουμε και σε ποιο βαθμο. Καλα κανουμε και τρελενομαστε με το Ευρωπαικο στο μπασκετ αλλα δεν μπορει το Ευρωπαικο στο πολο να μη σημαινει τιποτα.
Aν χρειάζεται οικονομική βοήθεια για τον Ερασιτέχνη, ας ζητήσει. Εκτός αν δεν θέλει, οπότε και φέρει την ευθύνη εξ ολοκλήρου. Όχι μόνο για το ευρωπαϊκό στο πόλο, αλλά και για τους εξευτελιοσμούς στο βόλεϊ. Ολυμπιακός είμαστε, δεν υπάρχει λόγος να φόβομαστε ότι δεν θα βρεθούν "μνηστήρες" για τον Ερασιτέχνη.
Αλλά ακόμα και αν δεν θέλει να ζητήσει βοήθεια από άλλους, και πάλι δεν πρέπει να φοβόμαστε για το αύριο: αν δεν "βγαίνει", ας ζητήσει να οριστεί Διοίκηση Πρωτοδικείου στον Ερασιτέχνη και ας ασχοληθεί με κάτι άλλο. Οπότε θα μπορέσει να αφήσει τον Ερασιτέχνη και τα άγχη του (αλλά και τα πλεονεκτήματα του if you know what I mean.)
Θα βρεθεί η λύση για τον Ερασιτέχνη, δεν κρεμαστήκαμε από τα καλαμπαλίκια κανενός.
Και όσον αφορά την ΠΑΕ και τα όποια χρέη της, αυτά θα φανούν μόνο όταν (και αν) υπάρξει διάδοχος κατάσταση. Μέχρι τότε δεν υπάρχει λογιστής έμπειρος αρκετά να μας πει τι παίζει.
Eχουμε την ταση να αγνοουμε τα προφανη και να υιοθετουμε εικασιες.
Ουρα κανουν οι επενδυτες "Ολυμπιακαρες" για να βοηθησουν τον ερασιτεχνη. Στα λογια ΟΛΟΙ πρωτοι, στα εργα ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΙ .....
Oποιος νοιωθει εξευτελισμενος με τα τμηματα βολλευ της ομαδας δεν εχει παρα να προστρεξει να τα αναλαβει, να τα κανει να μεγαλουργησουν (τουλαχιστον οσο και αυτα του πολο) και να αισθανθει την περηφανια που του πρεπει.
Δεν νομιζω οτι υπαρχει ανθρωπος που δεν δεχεται προσφορες οικονομικης βοηθειας.
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Wed Jun 24, 2026 8:14 am
by karteo
oikon7 wrote: Tue Jun 23, 2026 8:41 pm
Rower wrote: Tue Jun 23, 2026 9:25 am
oikon7 wrote: Mon Jun 22, 2026 8:15 pm
Εδώ ξεχέζαμε τον Κόκκαλη όταν τα είχε γράψει στα @@ του και φτάσαμε στο χείλος της διάλυσης.... θα κωλώσουμε στο Μαρινάκη;
Δεν του χρωστάμε τίποτα του Βαγγέλα, καλό θα ήταν να απομακρύνει τους κόλακες και τους αυλικούς και να δει ότι έχει πάρει στραβά το πράμα.
Eχει χρεωσει τα ταμεια της ομαδας με 100 μυρια για να παρει 7 πρωταθληματα?
Να ξερουμε τι ξεχεζουμε και τι οχι.
Επισης να ξερουμε τι δοξαζουμε και σε ποιο βαθμο. Καλα κανουμε και τρελενομαστε με το Ευρωπαικο στο μπασκετ αλλα δεν μπορει το Ευρωπαικο στο πολο να μη σημαινει τιποτα.
Aν χρειάζεται οικονομική βοήθεια για τον Ερασιτέχνη, ας ζητήσει. Εκτός αν δεν θέλει, οπότε και φέρει την ευθύνη εξ ολοκλήρου. Όχι μόνο για το ευρωπαϊκό στο πόλο, αλλά και για τους εξευτελιοσμούς στο βόλεϊ. Ολυμπιακός είμαστε, δεν υπάρχει λόγος να φόβομαστε ότι δεν θα βρεθούν "μνηστήρες" για τον Ερασιτέχνη.
Αλλά ακόμα και αν δεν θέλει να ζητήσει βοήθεια από άλλους, και πάλι δεν πρέπει να φοβόμαστε για το αύριο: αν δεν "βγαίνει", ας ζητήσει να οριστεί Διοίκηση Πρωτοδικείου στον Ερασιτέχνη και ας ασχοληθεί με κάτι άλλο. Οπότε θα μπορέσει να αφήσει τον Ερασιτέχνη και τα άγχη του (αλλά και τα πλεονεκτήματα του if you know what I mean.)
Θα βρεθεί η λύση για τον Ερασιτέχνη, δεν κρεμαστήκαμε από τα καλαμπαλίκια κανενός.
Και όσον αφορά την ΠΑΕ και τα όποια χρέη της, αυτά θα φανούν μόνο όταν (και αν) υπάρξει διάδοχος κατάσταση. Μέχρι τότε δεν υπάρχει λογιστής έμπειρος αρκετά να μας πει τι παίζει.
παντως αυτη τη στιγμη στον ερασιτεχνη πεφτουν αρκετα λεφτα. οι μεταγραφες σε πολο, βολει, χαντμπολ ειναι εξαιρετικες. αρα δεν υπαρχει κανενα θεμα.
το αν περσι εγιναν λαθη η' αν επρεπε να συμμαζευτουν τα οικονομικα λογω ανοιγματων, δηλαδη μια χρονια κρατει, δεν αποτελει τιποτε αλλο παρα εξαιρεση.
οσο για τον ερασιτεχνη, δεν βλεπω και πολλους να θελουν να τα σκασουν. ξερεις οι 'πελουσιοι' στη χωρα ειναι λιγο τσιφουτηδες στην τσεπη. ιδιως για αθληματα που δεν εχουν τεραστια προβολη και δεν αγοραζουν λεζαντα.
επιπροσθετα δεν υπαρχει αλλος συλλογος με τοσα πολλα τμηματα να κανουν πρωταθλητισμο, να φερνουν κατακτησεις, ευρωπαικα, να διατηρουν τοσες ακαδημιες με τεραστιο κοστος.
αναμεσα στο ασπρο και το μαυρο υπαρχουν απειρες αποχρωσεις του γκρι. δεν ειναι το αγαπημενο μου χρωμα το γκρι αλλα ειναι πιο συνηθες απο το απολυτο ασπρο ή το απολυτο μαυρο
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Wed Jun 24, 2026 9:19 am
by LeRoi
karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 6:58 amγια το γηπεδο η αποψη μου ειναι οτι θελει πολλες εγκρισεις ακομη και θα παρει τουλαχιστον 2 χρονια για να ξεκινησει οτιδηποτε.
Πέρα από τις γραφειοκρατικές διαδικασίες θα απαιτηθεί και πολιτική βούληση.
Στην υφιστάμενη κυβέρνηση δεν υπάρχει καμία βούληση να διευκολυνθεί αυτή η επένδυση.
Θα χρειαστεί λοιπόν είτε αλλαγή κυβέρνησης, είτε αλλαγή πλεύσης από τον Βαγγέλα.
Και τα δύο είναι απίθανα, συνεπώς «είναι το έργο τούτο εδώ μακέτο;»
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Wed Jun 24, 2026 9:34 am
by Kristensen7
Ας αράξουμε στα κυβικά μας γιατι ουσιαστικά τιποτα δεν έγινε στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Θα ξαναερθει εκεί το θεμα με εισήγηση της Υπηρεσίας Δόμησης και τοτε θα γινει ψηφοφορία.
Θα περάσει βεβαια είτε έτσι είτε αλλιώς.
Αλλά ο δρόμος μεχρι να ξεκινήσουν έργα είναι εφάμιλλος της διάβασης των Άλπεων απο τον Αννίβα.
Και οι δικοι μας ελέφαντες ειναι ολίγον τι ψοφοδεείς
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Wed Jun 24, 2026 9:49 am
by karteo
LeRoi wrote: Wed Jun 24, 2026 9:19 am
karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 6:58 amγια το γηπεδο η αποψη μου ειναι οτι θελει πολλες εγκρισεις ακομη και θα παρει τουλαχιστον 2 χρονια για να ξεκινησει οτιδηποτε.
Πέρα από τις γραφειοκρατικές διαδικασίες θα απαιτηθεί και πολιτική βούληση.
Στην υφιστάμενη κυβέρνηση δεν υπάρχει καμία βούληση να διευκολυνθεί αυτή η επένδυση.
Θα χρειαστεί λοιπόν είτε αλλαγή κυβέρνησης, είτε αλλαγή πλεύσης από τον Βαγγέλα.
Και τα δύο είναι απίθανα, συνεπώς «είναι το έργο τούτο εδώ μακέτο;»
δεν ειναι μακετο, θα περασει απο δυσκολιες, αλλα ειναι εφικτο. φυσικα οχι με μικρο χρονοδιαγραμμα.
οι διαδικασιες δεν αφορουν στη γραφειοκρατια αλλα στο οτι πραγματικα απαιτουνται αλλαγες, μιας και δεν εχουμε παρει αποφαση να προχωρησουμε χωρις πολεοδομικες, συγκοινωνιακες κλπ αλλαγες. θα μπορουσαμε να παμε για 40χιλ με πολυ λιγοτερες αλλαγες και πιο ευκολο χρονοδιαγραμμα.
οσον αφορα στα της σχεσης του βμ με την κυβερνηση, αυτο ειναι θεμα που πρεπει να λυσει ο ιδιος γιατι το ζωναρι το εχει λυμενο και στη μεση ειναι η ομαδα. η εργαλειοποιηση των ΜΜΕ που κατεχει θα μου ηταν αδιαφορη αν δεν ηταν και προεδρος του Ολυμπιακου.
παντως η δικη μου αποψη ειναι πως δεν θα αντιμετωπισει θεμα ελλειψης πολιτικης βουλησης. καθε αλλο. bookmark this.
δεν πιστευω οτι ειναι μακετο λοιπον αλλα θα με ενοχλησει αφανταστα αν αυτο το προτζεκτ μπαινει τωρα στο προσκηνιο για να παιξει ρολο στα πολιτικα πραγματα και να αξιοποιηθει ετσι. θα φανει αυτο ξεκαθαρα απο το τι θα πει ο ΒΜ αν και οποτε κανει αυτη την συνεντευξη τυπου.