ΔΙΟΙΚΗΣΗ

User avatar
karteo
member
Reactions:
Posts: 650
Joined: Wed Jun 18, 2025 8:20 am

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Post by karteo »

Kristensen7 wrote: Wed Jun 24, 2026 9:34 am Ας αράξουμε στα κυβικά μας γιατι ουσιαστικά τιποτα δεν έγινε στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Θα ξαναερθει εκεί το θεμα με εισήγηση της Υπηρεσίας Δόμησης και τοτε θα γινει ψηφοφορία.

Θα περάσει βεβαια είτε έτσι είτε αλλιώς.
Αλλά ο δρόμος μεχρι να ξεκινήσουν έργα είναι εφάμιλλος της διάβασης των Άλπεων απο τον Αννίβα.
Και οι δικοι μας ελέφαντες ειναι ολίγον τι ψοφοδεείς
ακριβως. γιατι οσοι λενε α καναμε τα σκεδια (σικ) εχουμε και τα φραγκα (ξανα σικ) και αρα γιατι δεν μας λενε βαλτε τις μπουλντοζες, κοροιδευουν τον κοσμο.

επενδυση 250εκ (λενε τωρα) με τετοιες αναγκες για αλλαγη συντελεστη δομησης, υψους, πολεοδομικες εγκρισεις, πιθανες περιβαλλοντικες μελετες, συγκοινωνιακες μελετες (εφοσον ισχυουν τα περι καταργησης δρομων γυρω), πιθανες δανειακες συμβασεις (γιατι κασερι 250 να το δω να γινεται και τι στον κοσμο), καθαρισμα εκκρεμοτητων Καραισκακης ΑΕ, νεα συμφωνια παραχωρησης με ΓΓΑ, αδειες κατεδαφισης, αδειες κατασκευης και αλλα που μου διαφευγουν δεν γινονται με στυλ παταμε το κουμπι και βγαινει μια χοντρη.

θελει πολυ σοβαρο προτζεκτ μανατζμεντ και συνεχως ενεργειες, συζητησεις, συντονισμο και εμεις δεν μπορουμε να βρουμε ενα αρ.μπακ τοσα χρονια.

δεν ειναι εποχες ολυμπιακων αγωνων που ειχαν γινει γυαλι ολα με κατι απιθανα ΠΔ και νομους και αποφασεις και εγκρισεις για να προφτασουν τους χρονους
User avatar
karteo
member
Reactions:
Posts: 650
Joined: Wed Jun 18, 2025 8:20 am

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Post by karteo »

βεβαια αν τα πεις αυτα σε οσους αλαλαζουν και ειναι ετοιμοι για φωτογραφιες στο νεο γηπεδο ηδη, θα σε πουν αντιολυμπιακο, αντιμαρινακικο, αντιεξουσιαστη ξερωγω και θα σε βριζουν
User avatar
Kristensen7
newbie
Reactions:
Posts: 119
Joined: Fri Jun 20, 2025 7:56 am

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Post by Kristensen7 »

Το γήπεδο κι εγω πιστεύω οτι θα γινει, με τις όποιες δυσκολίες ή καθυστερήσεις.

Μακάρι να κάνω λάθος, αλλά φοβάμαι οτι το πρότζεκτ παει να μπλέξει αχρείαστα με την αναβάθμιση του παραλιακού μετώπου απο Μικρολίμανο ως Δέλτα (το λεγόμενο ΑΕΝΑΟΝ).
Και φοβάμαι οτι θα προκαλέσει νέα κοντρα ΠΑΕ-ΚΑΕ.

Ανάμεσα στις γραμμές της ανακοίνωσης κάτι τετοιο διαβάζω και δεν ξέρω σε τι βαθμό μπορεί να συνδεθεί το Καραισκάκη με αυτό.
Ειδικά απο τη στιγμή που είναι πάνω απο τη λεωφόρο και τα γειτονικά άδεια οικόπεδα, δε μας ανήκουν.

Θα το καταλάβαινα αν μπορούσαμε τους χώρους γυρω απο το γηπεδο να τους κανουμε κατι σαν πάρκο ή δημόσια προσβάσιμο χώρο, που οργανικά θα εντασσόταν στο ΑΕΝΑΟΝ ή έστω ως συνέχεια του περιβάλλοντος χώρου του ΣΕΦ.

Θεωρώ οτι η ΠΑΕ πρεπει αντι να ασχολείται τόσο με όσα θα γίνουν κάτω απο τη Λεωφόρο, να κοιτάξει τα οικόπεδα που περιβάλλουν το Καραϊσκάκη και ιδιως αυτό της ΧΡΩΠΕΙ.
User avatar
karteo
member
Reactions:
Posts: 650
Joined: Wed Jun 18, 2025 8:20 am

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Post by karteo »

Kristensen7 wrote: Wed Jun 24, 2026 10:01 am Το γήπεδο κι εγω πιστεύω οτι θα γινει, με τις όποιες δυσκολίες ή καθυστερήσεις.

Μακάρι να κάνω λάθος, αλλά φοβάμαι οτι το πρότζεκτ παει να μπλέξει αχρείαστα με την αναβάθμιση του παραλιακού μετώπου απο Μικρολίμανο ως Δέλτα (το λεγόμενο ΑΕΝΑΟΝ).
Και φοβάμαι οτι θα προκαλέσει νέα κοντρα ΠΑΕ-ΚΑΕ.

Ανάμεσα στις γραμμές της ανακοίνωσης κάτι τετοιο διαβάζω και δεν ξέρω σε τι βαθμό μπορεί να συνδεθεί το Καραισκάκη με αυτό.
Ειδικά απο τη στιγμή που είναι πάνω απο τη λεωφόρο και τα γειτονικά άδεια οικόπεδα, δε μας ανήκουν.

Θα το καταλάβαινα αν μπορούσαμε τους χώρους γυρω απο το γηπεδο να τους κανουμε κατι σαν πάρκο ή δημόσια προσβάσιμο χώρο, που οργανικά θα εντασσόταν στο ΑΕΝΑΟΝ ή έστω ως συνέχεια του περιβάλλοντος χώρου του ΣΕΦ.

Θεωρώ οτι η ΠΑΕ πρεπει αντι να ασχολείται τόσο με όσα θα γίνουν κάτω απο τη Λεωφόρο, να κοιτάξει τα οικόπεδα που περιβάλλουν το Καραϊσκάκη και ιδιως αυτό της ΧΡΩΠΕΙ.
συμφωνω και το λεω χρονια για τα οικοπεδα τοσο της ΧΡΩΠΕΙ οσο και το αλλο διπλα που χρησιμοποιειται για παρκινγκ (χαραγκιωνη).

επισης τη συσχετιση με την αναβαθμιση του μετωπου εγω την ειδα ως εφε μονο και οχι ως πλανο. να πουμε οτι φτιαχνουμε κατι που θα ενοποιησει ολο το χωρο και θα δωσει περισσοτερο value. δεν συγκρουεται χωροταξικα πιστευω και δεν εχει και τετοιο πλανο.

παραλληλα τελευταια εχω την αισθηση πως οι σχεσεις παε-καε εξομαλυνονται.

το δε αεναον φτανει ως το παρκινγκ του ΣΕΦ, δεν επεκτεινεται παραπερα στο σεφ και στο μικρολιμανο και αυτο ηταν και ενα σημειο τριβης αρχικα για το σεφ γιατι θελανε τη διασυνδεση του ΣΕΦ και οι αγγελοπουλοι με αυτο αλλα δεν προχωρησε και τελικα δεν προχωρησε παρολο που οι αφοι ειχαν πει οτι θα καλυψουν αυτοι με δικα τους εξοδα την διασυνδεση και με το αεναον και το μικρολιμανο.

https://www.sport24.gr/basket/olimpiako ... fxi-tipou/
https://www.gazzetta.gr/basketball/euro ... olympiakos
User avatar
LeRoi
newbie
Reactions:
Posts: 98
Joined: Mon Jun 23, 2025 9:42 am
Location: Ischgl

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Post by LeRoi »

Εγώ διαβλέπω ότι στο επόμενο χρονικό διάστημα θα ακούμε, θα βλέπουμε και θα διαβάζουμε από τον όμιλο ΔΟΜ για τα εμπόδια που βάζει η κυβέρνηση στο μεγαλόπνοο σχέδιο ανάπλασης του Καραϊσκάκης και ανέγερσης του κολυμβητηρίου.

Εδώ είμαστε και μακάρι να διαψευστώ. Ωστόσο έχουμε να κάνουμε με αγύριστο κεφάλι.
User avatar
mark
newbie
Reactions:
Posts: 278
Joined: Tue Sep 02, 2025 11:37 am
Location: Piraeus

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Post by mark »

Μην ξεχνάμε επίσης ότι η μεριά της τωρινής 7 είναι σε σπίτια....κι αυτό δυσκολίες θα έχει.
ΜΟΝΟ ΘΡΥΛΟΣ!!! ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΑΡΩΝΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΟΥ!!!
User avatar
Voikon
newbie
Reactions:
Posts: 133
Joined: Fri Jun 20, 2025 6:48 pm

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Post by Voikon »

Μεχρι να γινουν ολα αυτα δεν μπορουν να κανουν μια καλη ανακαινιση στο Καραισκακη που ειναι σαν παρατημενο;

Επισης, μια καλη μπουτικ (και οχι αποθηκη οπως ειναι τωρα) θα βοηθουσε. Kαι μετα το τελος των αγωνων καλο θα ηταν καποιος να δινει οδηγιες για το που πρεπει να παμε.

Περπατησαμε χλμ εχοντας μαζι μικρα παιδια και περασαμε τρεις γεφυρες (αν εβρεχε μαλλον θα τα κολυμπουσαμε τα ποταμια) για να βρουμε ενα γαμωταξι.

Ας φτιαξουν τα βασικα και μετα κανουν αυτα τα χρονοβορα.
User avatar
mark
newbie
Reactions:
Posts: 278
Joined: Tue Sep 02, 2025 11:37 am
Location: Piraeus

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Post by mark »

Ε ρε Αγια Σοφια που σας χρειαζεται μερικων.... Οδηγίες για 400μετρα αποσταση που ειναι ο ηλεκτρικός και ακριβως μπροστά του πιάτσα ταξί? 34000 κοσμος δε μπορούσατε να ρωτήσετε κάποιον?

Εντάξει είπαμε...μίρλα...αλλά αυτά είναι παράνοια που γράφονται.

Μπουτικ σαν αποθήκη? Σίγουρα έχεις πάει στη δική μας? Ξέρεις ο Ολυμπιακός παίζει στο Καραϊσκάκης... :D Είχε φτιαχτεί το μουσείο, πήγες?

Πάντως για γήπεδο 20+ χρόνων μια χαρά είναι...η εικόνα παρατημένου είναι μάλλον υπερβολική ειδικά αν θυμόμαστε και σε ποιά χώρα βρισκόμαστε. Φαντάζομαι η Ουέφα δε θα έδινε τελικό Super Cup σε παρατημένο γήπεδο χωρίς ασφάλεια και παροχές....
ΜΟΝΟ ΘΡΥΛΟΣ!!! ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΑΡΩΝΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΟΥ!!!
iceman7
newbie
Reactions:
Posts: 74
Joined: Sun Jun 22, 2025 8:21 am
Location: Athena

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Post by iceman7 »

mark wrote: Wed Jun 24, 2026 12:16 pm Ε ρε Αγια Σοφια που σας χρειαζεται μερικων.... Οδηγίες για 400μετρα αποσταση που ειναι ο ηλεκτρικός και ακριβως μπροστά του πιάτσα ταξί? 34000 κοσμος δε μπορούσατε να ρωτήσετε κάποιον?

Εντάξει είπαμε...μίρλα...αλλά αυτά είναι παράνοια που γράφονται.

Μπουτικ σαν αποθήκη? Σίγουρα έχεις πάει στη δική μας? Ξέρεις ο Ολυμπιακός παίζει στο Καραϊσκάκης... :D Είχε φτιαχτεί το μουσείο, πήγες?

Πάντως για γήπεδο 20+ χρόνων μια χαρά είναι...η εικόνα παρατημένου είναι μάλλον υπερβολική ειδικά αν θυμόμαστε και σε ποιά χώρα βρισκόμαστε. Φαντάζομαι η Ουέφα δε θα έδινε τελικό Super Cup σε παρατημένο γήπεδο χωρίς ασφάλεια και παροχές....
Σπασμένα καρεκλάκια επι χρονια ….
Αχουρι δεν είναι αλλά θέλει συμμάζεμα
iceman7
newbie
Reactions:
Posts: 74
Joined: Sun Jun 22, 2025 8:21 am
Location: Athena

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Post by iceman7 »

karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 6:58 am
iceman7 wrote: Wed Jun 24, 2026 4:45 am
καναπές wrote: Tue Jun 23, 2026 5:34 am Μπορεί κάποιος που ξέρει καλύτερα από αυτά να γράψει πόσο ρεαλιστικό είναι το σχέδιο για το γήπεδο από πλευράς αδειοδοτήσεων και αναγκαίων νομικών ρυθμίσεων;
Γελάει ο κόσμος με τον παππα που πουλάει ο Βαγγελας.
Και ακόμα περισσότερο με το ότι εγκρίθηκε απο το δημοτικό συμβούλιο Πειραιά.
Μια «έγκριση» χωρίς καμία νομική συνέπεια.
Μακέτα και παπατζηλικι.

Εφόσον βαρέθηκε καλό είναι να αποχωρήσει.
Βασικά το ότι του πήρε πρωτάθλημα ο Ηλιόπουλος είναι από μόνος του λόγος.
εχει νομικη συνεπεια η εγκριση του δημου. οι πολεοδομικες αλλαγες, αλλαγες συντελεστη δομησης, υψους δομησης, περνανε απο το Δημο πρωτα.

πως προκυπτει οτι βαρεθηκε? τι βλακειες λες?

για το γηπεδο η αποψη μου ειναι οτι θελει πολλες εγκρισεις ακομη και θα παρει τουλαχιστον 2 χρονια για να ξεκινησει οτιδηποτε.

τα αλλα ειναι κολληματα του καθενος μας.
Καμία νομική συνέπεια δεν έχει.
Δεν αλλάζει ρυμοτομικά και ΣΔ ο δήμος.
Στην καλύτερη γνωμοδοτεί απλά για τις χρήσεις.
Η όλη παρουσίαση ήταν καθαρά επικοινωνιακή ….
Δεν πιστεύω ότι έχει σκοπό να βάλει τόσα φράγκα και δη μόνος.
Βασικά και να τα έβαζε μαλακια θα είναι όταν όλοι παίρνουν τσάμπα κρατικό χρήμα.
Το ότι επιχειρηματίας ων νομίζει ότι μπορεί να τα βάζει με το γκουβερνο δείχνει πόσο πρόβλημα έχει.
Γιατί είναι η δεύτερη στη σειρά κυβέρνηση με την οποία τσακώνεται.
Τυχαίο ;
Post Reply