iceman7 wrote: Wed Jun 24, 2026 1:32 pm
karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 6:58 am
iceman7 wrote: Wed Jun 24, 2026 4:45 am
Γελάει ο κόσμος με τον παππα που πουλάει ο Βαγγελας.
Και ακόμα περισσότερο με το ότι εγκρίθηκε απο το δημοτικό συμβούλιο Πειραιά.
Μια «έγκριση» χωρίς καμία νομική συνέπεια.
Μακέτα και παπατζηλικι.
Εφόσον βαρέθηκε καλό είναι να αποχωρήσει.
Βασικά το ότι του πήρε πρωτάθλημα ο Ηλιόπουλος είναι από μόνος του λόγος.
εχει νομικη συνεπεια η εγκριση του δημου. οι πολεοδομικες αλλαγες, αλλαγες συντελεστη δομησης, υψους δομησης, περνανε απο το Δημο πρωτα.
πως προκυπτει οτι βαρεθηκε? τι βλακειες λες?
για το γηπεδο η αποψη μου ειναι οτι θελει πολλες εγκρισεις ακομη και θα παρει τουλαχιστον 2 χρονια για να ξεκινησει οτιδηποτε.
τα αλλα ειναι κολληματα του καθενος μας.
Καμία νομική συνέπεια δεν έχει.
Δεν αλλάζει ρυμοτομικά και ΣΔ ο δήμος.
Στην καλύτερη γνωμοδοτεί απλά για τις χρήσεις.
Η όλη παρουσίαση ήταν καθαρά επικοινωνιακή ….
Δεν πιστεύω ότι έχει σκοπό να βάλει τόσα φράγκα και δη μόνος.
Βασικά και να τα έβαζε μαλακια θα είναι όταν όλοι παίρνουν τσάμπα κρατικό χρήμα.
Το ότι επιχειρηματίας ων νομίζει ότι μπορεί να τα βάζει με το γκουβερνο δείχνει πόσο πρόβλημα έχει.
Γιατί είναι η δεύτερη στη σειρά κυβέρνηση με την οποία τσακώνεται.
Τυχαίο ;
με το συμπαθειο αλλα προκειμενου να σταματησεις να λες μαλακιες σου προτεινω να χρησιμοποιησεις ΑΙ αφου δεν με πιστευεις:
"Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε το επιτρεπόμενο ύψος μιας ευρύτερης περιοχής ή ενός οικοδομικού τετραγώνου, δεν υφίσταται ιδιωτική διαδικασία αδείας. Απαιτείται τροποποίηση του Τοπικού Πολεοδομικού Σχεδίου (ΤΠΣ) ή του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (ΓΠΣ) του εκάστοτε Δήμου."
τα υπολοιπα δεν τα διαβασα καν. θα επρεπε πριν μου απαντησεις να εχεις ψαξει. τοσα χρονια επρεπε να το εχεις μαθει το μαθημα.
ααα και παρε αλλη μια γιατι επρεπε πρωτα να παει στο Δημο για τις εγκρισεις:
"μια γενική αλλαγή των όρων και του συντελεστή δόμησης μιας ευρύτερης περιοχής μπορεί να προκύψει μόνο μέσω της εκπόνησης και έγκρισης Τοπικών ή Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΤΠΣ / ΕΠΣ). Αυτή είναι μια μακροπρόθεσμη διαδικασία που εγκρίνεται με Προεδρικό Διάταγμα, ύστερα από εκτεταμένες μελέτες και διαβουλεύσεις με τους τοπικούς φορείς και τα αρμόδια δημοτικά συμβούλια."
θα επρεπε να εχεις κανει το homework πριν μου απαντησεις γιατι το κανω εγω πριν γραψω. εχει νομικη συνεπεια γιατι η εγκριση του ειναι απαραιτητη προυποθεση για την εκδοση ΠΔ και λοιπων εγκρισεων. δεν εγκρινει ο Δημος, δεν προχωραει τιποτε.
μπορεις να εισαι οσο αντιμαρινακικος θελεις, αρκει να γραφεις με στοιχεια. η πλακα ειναι πως σε οσους λεω τα ιδια με λενε εμενα αντιμαριν! επειδη τους λεω οτι θελει πολλα ακομη δηλαδης.
εγω πιστευω οτι το γηπεδο γινεται. θελει χρονο ομως και η μαλακια που κανουν τωρα ειναι πως το παρουσιαζουν σαν piece of cake!!!
εκει να κανουμε οση κριτικη θες. αυτο ειναι το επικοινωνιακο! αλλα το γηπεδο γινεται, αυτοι που ξερουν ξερουν οτι εχει γινει πολλη δουλεια, και επισης καποιοι γνωστοι εχουν ακομη περισσοτερη γνωση. το πραγμα το προχωρανε σοβαρα αλλα αυτα τα αρθρα περι ευκολου εγχειρηματος ειναι κωμικες μαλακιες και καλο θα ειναι να κοπουν. θελει τουλαχιστον 2ετια μονο για ολες τις ρυθμισεις, εγκρισεις, μελετες κλπ