o Aταμάν πετούσε μπουκάλια στον αγ. χώρο για να κόψει την επίθεση.
Δεν έκανε μπούκα αυτή τη φορά, μόνο μπουκάλια.
Τι αλήτης είναι αυτός ρε.
Nevermind, ήδη έχει πέσει γραμμή και θα τον γδάρουν ζωντανό τα τράκια.
Re: ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑΣ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ
Posted: Sat May 30, 2026 5:01 pm
by oikon7
Γιατί παίζουν Τελικό Τσ. Λ. μεσημεριάτικα; θέλουν να προλάβουν τα σούπερ μάρκετ που κλείνουν νωρίς;
Re: ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑΣ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ
Posted: Sat May 30, 2026 7:07 pm
by oikon7
Σούπερ αδιάφορος Τελικός, σε κάνα μήνα ούτε καν θα θυμάμαι ποιες ομάδες έπαιξαν.
Ίσως δεν ήταν και τόσο καλή ιδέα να τους βάλουν να τρέχουν μέσα στο λιοπύρι, λες και είναι τοπικό ΕΠΣΑΝΑ.
Re: ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑΣ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ
Posted: Sun May 31, 2026 8:54 am
by sotosg7
oikon7 wrote: Sat May 30, 2026 5:01 pm
Γιατί παίζουν Τελικό Τσ. Λ. μεσημεριάτικα; θέλουν να προλάβουν τα σούπερ μάρκετ που κλείνουν νωρίς;
Αν δεν κάνω λάθος, είναι απόφαση της ΟΥΕΦΑ για να μπορούν να βλέπουν τον τελικό σε πιο προσιτή ώρα και στην Ασία. Να είναι πιο εμπορική η ώρα για τις διαφημίσεις τους κι έτσι να κοστίζουν περισσότερο και τα δικαιώματα.
Κάτι τέτοιο είχα διαβάσει ως κύριο λόγο που ο τελικός πλέον θα αρχίζει νωρίς το απόγευμα για την Ευρώπη!!
oikon7 wrote: Sat May 30, 2026 5:01 pm
Γιατί παίζουν Τελικό Τσ. Λ. μεσημεριάτικα; θέλουν να προλάβουν τα σούπερ μάρκετ που κλείνουν νωρίς;
Αν δεν κάνω λάθος, είναι απόφαση της ΟΥΕΦΑ για να μπορούν να βλέπουν τον τελικό σε πιο προσιτή ώρα και στην Ασία. Να είναι πιο εμπορική η ώρα για τις διαφημίσεις τους κι έτσι να κοστίζουν περισσότερο και τα δικαιώματα.
Κάτι τέτοιο είχα διαβάσει ως κύριο λόγο που ο τελικός πλέον θα αρχίζει νωρίς το απόγευμα για την Ευρώπη!!
Μάλλον περισσότερο βολεύει τη Μέση Ανατολή παρά την καθαυτή Ασία.
6 μμ στην Κεντρική Ευρώπη είναι μεσάνυχτα στο Πεκίνο.
Αλλά π.χ. με το Αμπού Ντάμπι η διαφορά είναι 2 ώρες.
oikon7 wrote: Sat May 30, 2026 5:01 pm
Γιατί παίζουν Τελικό Τσ. Λ. μεσημεριάτικα; θέλουν να προλάβουν τα σούπερ μάρκετ που κλείνουν νωρίς;
Αν δεν κάνω λάθος, είναι απόφαση της ΟΥΕΦΑ για να μπορούν να βλέπουν τον τελικό σε πιο προσιτή ώρα και στην Ασία. Να είναι πιο εμπορική η ώρα για τις διαφημίσεις τους κι έτσι να κοστίζουν περισσότερο και τα δικαιώματα.
Κάτι τέτοιο είχα διαβάσει ως κύριο λόγο που ο τελικός πλέον θα αρχίζει νωρίς το απόγευμα για την Ευρώπη!!
Μάλλον περισσότερο βολεύει τη Μέση Ανατολή παρά την καθαυτή Ασία.
6 μμ στην Κεντρική Ευρώπη είναι μεσάνυχτα στο Πεκίνο.
Αλλά π.χ. με το Αμπού Ντάμπι η διαφορά είναι 2 ώρες.
Παραθέτω απόσπασμα από αυτό που είχα διαβάσει....
"Για χρόνια, ο τελικός του Champions League ήταν σχεδιασμένος σχεδόν αποκλειστικά για το ευρωπαϊκό κοινό. Το παραδοσιακό slot των 21:00 κεντρικής Ευρώπης εξυπηρετούσε ιδανικά τη δυτική και κεντρική Ευρώπη, αλλά δημιουργούσε τεράστιο πρόβλημα σε αγορές-κλειδιά όπως η Κίνα, η Ινδία και γενικά η Ασία. Ένας τελικός στις 21:00 CET, ήτοι 22:00 Ελλάδος, μεταδιδόταν στις 00:30 στην Ινδία και περίπου στις 03:00 τα ξημερώματα στην Κίνα. Για broadcasters και διαφημιστές αυτό σήμαινε χαμηλότερη τηλεθέαση, μικρότερη εμπορική αξία και περιορισμένη δυνατότητα αξιοποίησης ενός από τα ακριβότερα αθλητικά προϊόντα στον κόσμο.
Με τη νέα ώρα έναρξης, το τηλεοπτικό «παράθυρο» γίνεται ξαφνικά πολύ πιο εμπορικό. Στην Ινδία ο τελικός θα ξεκινά στις 21:30, ενώ σε αρκετές ασιατικές χώρες θα προβάλλεται αργά το βράδυ αντί για βαθιά ξημερώματα."
Re: ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑΣ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ
Posted: Sun May 31, 2026 6:58 pm
by Gabriel_Knight
ο GOAT και η ομαδα του περασαν στους τελικους και θα παιξουν απεναντι στους Knicks